Cappellaro E., "Sınıf Öğretmen Adaylarının Temel ve Üst Düzey Bilimsel Süreç Becerilerine Sahip
Olma Düzeyleri", IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, FRANSA, 26-27 Nisan 2018, pp.70-70
(Link)Cappellaro E., "Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar", IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, FRANSA, 26-27 Nisan 2018, pp.71-72
(Link)Deniz İ.G., Aykurt C., Başaran M.A., Vural M., Ülküdür M., Cappellaro E., et al.,"One of the best practice on Orchid Conservation in Turkey, an example of Lycian Kas Orchid (Ophrys lycia)", International Final Conference of Interactive Conservation Platform for orchids native to Greece and Turkey (ICON), ANTALYA, TÜRKIYE, 18-21 Nisan 2017, pp.13-13
Küçükcankurtaran Cappellaro E., "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argümantasyon Algıları", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, MUĞLA, TÜRKIYE, 11-14 Mayıs 2016, pp.202-203
(Link)Küçükcankurtaran Cappellaro E., "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreye Yönelik Etik Yaklaşımları", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, MUĞLA, TÜRKIYE, 11-14 Mayıs 2016, pp.870-880
(Link)Seban D., Küçükcankurtaran Cappellaro E., Gürdoğan M., "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Temelli Sorgulama Becerileri", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, BARTIN, TÜRKIYE, 21-23 Mayıs 2015, pp.1-1
Küçükcankurtaran Cappellaro E., "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Vucudumuzdaki Sistemler Ve Görevleri Hakkındaki Farkındalıklarının Sistem Yaklaşımına Göre Analizi", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, RİZE, TÜRKIYE, 24-26 Mart 2012, ss.1-1
(Link)Küçükcankurtaran Cappellaro E., " What Students Learn about Biodiversity in Primary and Secondary School through Textbooks in Turkey?, ", World Conference of New Trends in Science Education, AYDIN, TÜRKIYE, 19-23 Mart 2011, pp.166-166
Küçükcankurtaran Cappellaro E., "İlköğretim için hazırlanan internet sitelerinde su eğitimi: Fransa örneği", IX. Ulusal Fen ve Matematik Kongresi, İZMİR, TÜRKIYE, 23-25 Eylül 2010, ss.88-88
Küçükcankurtaran Cappellaro E., "The contribution of the complexity approach to water education: The process of developing a diagram of cycle domestic water", XIV. Dünya Karşılaştırmalı Eğitim Toplumları Kongresi, İSTANBUL, TÜRKIYE, 14-18 Haziran 2010, pp.146-146
Küçükcankurtaran Cappellaro E., "Çevre eğitimindeki yaklaşımların ölçme değerlendirme metotları üzerine etkisi", Eğitimde Yeni Yönelimler-V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu,, İZMİR, TÜRKIYE, 18-18 Mayıs 2009, ss.130-132
Ünal Çoban G., Akpinar E., Küçükcankurtaran Cappellaro E., Yildiz E., Ergin Ö. , "“Su Farkındalığı” Projesi Uygulama Sonuçlarından Kesitler", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İZMİR, TÜRKIYE, 1-3 Ekim 2009, ss.473-473
Küçükcankurtaran Cappellaro E., "Çevre Eğitiminde İnternetin Kullanımı: Çevreye Karşı Olan Sorumluluklarımızın Farkına Varmamızda Internet Nasıl Etkili Olabilir?", XIII. Türkiye’de İnternet Konferansı,ODTÜ, ANKARA, TÜRKIYE, 22-23 Aralık 2008, ss.175-182
(Link)Küçükcankurtaran Cappellaro E., Guichard J., "Compréhension de la complexité avec l’aide des multimédias dans l’éducation à l’environnement", la 8ème Biennale de l’Education et de la Formation, LYON, FRANSA, 11-14 Nisan 2006, pp.183-183
(Link)Katırcı A., Bodur B., Küçükcankurtaran Cappellaro E., "État actuel de l’intégration des TICE dans l’enseignement des sciences en Turquie : enjeux, usages et perspectives", la 8ème Biennale de l’Education et de la Formation, LYON, FRANSA, 11-14 Nisan 2006, pp.179-179
(Link)Küçükcankurtaran Cappellaro E., "Çevre Eğitiminde Su Ve Su Problemlerinin Karmaşık Yapısının Kavratılmasında Mültimedya Kullanımı", VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, ANKARA, TÜRKIYE, 7-9 Eylül 2006, ss.101-101
(Link)