Canbulat M., Direkci B., Akbulut S., Çorapçigil A., Tezci İ.H., Şimşek E.E., et al., "Okul Müdürlerinin Gözünden “Okul 2023” Projesinin İncelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.20, no.1, pp.570-584, 2020
(Link)Ayvalli M., Şimşek E.E., "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Uygulamalarında Yer Verdikleri Etkinlik Türlerinin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi", Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi, vol.3, no.1, pp.1-15, 2020
Şimşek E.E., Şimşek B., "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Türkçe Etkinliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", Turkish Studies - Educational Sciences, vol.15, no.3, pp.2085-2100, 2020
Canbulat M., Direkci B., Çorapçigil A., Şimşek E.E., Asma B., Tezci İ.H., et al., "The psychometric properties of school belonging scale for primary school students: a validity and reliability study", Elementary Education Online, vol.19, no.3, pp.1422-1438, 2020
Canbulat M., Direkci B., Şimşek E.E., Şimşek B., "Investigating the School 2023 Project through the Lens of Teachers: A Case Study", Eurasian Journal of Educational Research, pp.137-158, 2020
(Link)Şimşek E.E., Ünal F., "Opinions of parents on social media shares about children", Elementary Education Online, vol.19, no.3, pp.1476-1486, 2020
Kök E.E., Ünal F., "Ebeveynlerin Çocukları ile İlişkilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Education Journal, vol.26, pp.1437-1446, 2018
(Link)Ünal F., Kök E.E., Pinar Y., "Öğretmenlerin Penceresinden Oyun ve Eğitim Programlarında Oyuna Yer Verme Durumları", Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), vol.4, pp.731-746, 2017
(Link)Ünal F., Kök E.E., "0-6 Yaş Çocuğu Olan Ebeveynlerin Babalık Rolüne İlişkin Görüşleri", International Journal of Social Sciences and Education Research, vol.1, pp.1383-1396, 2015
(Link)