Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Örgütsel Yalnızlık Ölçeğinin Geliştirilmesi

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.499-500

Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevme Düzeyi İle Sınıf Yönetimi İnançları Arasındaki İlişki

V th International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.487-488 Sürdürülebilir Kalkınma

The reliability and validity study of Behaviour and Instructional Management Scale in Turkish context

International AGP Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 - 29 Ocak 2018, ss.59-60

Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Etiksel Olaylara Yönelik Algıları

9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.50-51

Okul Yöneticilerinin Denetmenler ile Yaşadıkları Çatışmaları Yönetme Stratejileri

7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.70-71

How Do Educatıonal Admınıstrators See The Issues On Access To Educatıon Of Dısadvantageous Chıldren? A Phenomenologıcal Study

INTE 2014 (International Conference on New Horizons in Education), Paris, Fransa, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1

How Do Educational Administrators See Theory and Practice Relations?.

ENIRDELM 2013 (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management),, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1

How do educational administrators see theory and practice relations? A Phenomenological Study

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1

English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study

The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99

English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study

The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99

Kitap & Kitap Bölümleri

A Socio-Ecological Approach To Understanding Teacher Education For Sustainable Development

International Research In Education Sciences, Nurten ÖZÇELİK, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.53-73, 2022

Denetmenlerin Karşılaştıkları Sorun Durumlarına İlişkin Çözümlemelerinin Etik Türleri Açısından Değerlendirilmesi

Eğitime Dönüş, Doç. Dr. Emine BABAOĞLAN Yard. Doç. Dr. Erkan KIRAL Dr. Adem ÇİLEK, Editör, Eyuder Yayınları, Ankara, ss.35-53, 2016

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilgiye Erişim Ve Bilgiyi Değerlendirmedeki Tutum Ve Davranışları İle Bu Süreçte Karşılaştıkları Sorunlar

Eğitime Dönüş, Doç. Dr. Emine BABAOĞLAN Yard. Doç. Dr. Erkan KIRAL Dr. Adem ÇİLEK, Editör, Eyuder Yayınları, Ankara, ss.54-70, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Supervision as a Personnel Development Device

Progress in Education, Roberta V. Nata, Editör, NOVA Publications , New York, ss.87-106, 2016

Metrikler

Yayın

58

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları