Özyildirim G., "Öğretmen adaylarının zaman yönetimi becerileri ile sınav kaygıları arasındaki ilişki", EYFOR-X, ANTALYA, TÜRKIYE, 7-10 Kasım 2019, pp.1-1
Özyildirim G., "Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine ilişkin özyeterlik inançları. ", EYFOR-X, ANTALYA, TÜRKIYE, 7-10 Kasım 2019, pp.2-2
Özyildirim G., Sabanci A., "The reliability and validity study of Behaviour andInstructional Management Scale in Turkish context", 11th International AGP Conference of Humanities and Social Sciences,, Valletta, MALTA, , pp.59-60
Kayikçi K., Özyildirim G., "Örgütsel Yalnızlık Ölçeğinin Geliştirilmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress, aNTALYA, TÜRKIYE, , pp.499-500
Sabanci A., Özyildirim G., "Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevme Düzeyi İle Sınıf Yönetimi İnançları Arasındaki İlişki", V th International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, TÜRKIYE,
Özyildirim G., Kayıkçı K., "İl Milli Eğitim Müdürlüğü Bünyesindeki Maarif Müfettişleri Biriminin Örgütsel Yalnızlık
Açısından İncelenmesi
", 9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 1-3 Kasım 2017, pp.23-24
Sabancı A., Özyildirim G., "Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Etiksel Olaylara Yönelik Algıları", 9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 1-3 Kasım 2017, pp.50-51
Özyildirim G., Özyıldırım Gümüş F., "Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Ethical Sensitivities in Terms of Some
Variables", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, ANKARA, TÜRKIYE, 11-13 Mayıs 2017, pp.303-305
(Link) (Abstract)Özyildirim G., Özyıldırım Gümüş F., "An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Beliefs About Classroom Management
According To Some Variables", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, ANKARA, TÜRKIYE, 11-13 Mayıs 2017, pp.306-308
(Link) (Abstract)Karataş S., Özyildirim G., Su A., "Lisansüstü Öğrencilerinin Eğitimin Ekonomi Üzerindeki Etkisine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 21-24 Nisan 2016, ss.1-10
Sabanci A., Özyildirim G., Engür A., "DENETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUN DURUMLARINA İLİŞKİN ÇÖZÜMLEMELERİNİN ETİK TÜRLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", EYFOR VII, Girne, KUZEY KIBRIS TÜRK CUM., 3-5 Kasım 2016, pp.146-147
Sabanci A., Özyildirim G., Engür A., "EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİYE ERİŞİM VE BİLGİYİ DEĞERLENDİRMEDEKİ TUTUM VE DAVRANIŞLARI İLE BU SÜREÇTE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR", EYFOR VII, Girne, KUZEY KIBRIS TÜRK CUM., 3-5 Kasım 2016, pp.144-145
Sabanci A., Özyildirim G., Engür A. , "Akademisyenlerin Görüşlerine Göre Soruşturmacı Olarak Soruşturma Süreçlerinde Etik İlke ve Kurallara Uygun Davranma Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Ölçme Aracı Geliştirme Çalışması", VIII. Uluslararasi Eğitim Denetimi Kongres, ANTALYA, TÜRKIYE, 13-15 Ekim 2016, pp.19-19
Özyildirim G., Aksu M., "Supervısors’ And Admınıstrators’ Understandıng And Teachers’ Expectatıons Of Supervısıon To Glıckman’S Developmental Model", WCEIS, ANTALYA, TÜRKIYE, 6-8 Kasım 2014, pp.59-59
Aksu M., Özyildirim G., "How Do Educatıonal Admınıstrators See The Issues On Access To Educatıon Of Dısadvantageous Chıldren? A Phenomenologıcal Study", INTE 2014 (International Conference on New Horizons in Education), Paris, FRANSA, 24-28 Haziran 2014, pp.1-1
Sabanci A., İmşir R. , Özyildirim G., "English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study", The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, ANTALYA, TÜRKIYE, 27-29 Mayıs 2013, pp.87-99
Aksu M., Aksu T., Özyildirim G., "How Do Educational Administrators See Theory And Practice Relations?.", ENIRDELM 2013 (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management),, Portoroz, SLOVENYA, 19-21 Eylül 2013, pp.1-1