Şekercioğlu G., Koğar H., "Examination of Affective and Individual Factors Effecting Science Achievement", Antalya Uluslararası İnsan Bilimleri Sempozyumu, ANTALYA, TÜRKIYE, 7-9 Nisan 2018, pp.220-220
(Link)Koğar H., Şekercioğlu G., "KARMA DAĞILIMLARDA MADDE TEPKI KURAMI MODELLERI ILE MADDE
PARAMETRE KAYMASININ INCELENMESI", 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, KOSOVA, 5-8 Eylül 2018, pp.---
Şekercioğlu G., Koğar H., "PISA 2015 FEN OKURYAZARLIĞI MADDELERININ DEĞIŞEN MADDE
FONKSIYONLARI AÇISINDAN INCELENMESI", 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, KOSOVA, 5-8 Eylül 2018, pp.---
Koğar H., Sayın A., "DENK OLMAYAN GRUPLARDA KERNEL EŞITLEME YÖNTEMINDEN ELDE
EDILEN SONUÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI", 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, KOSOVA, 5-8 Eylül 2018, pp.---
Şekercioğlu G., Koğar H., "PISA 2015 Okuduğunu Anlama Testinin Yaygın Kullanılan Diller Açısından Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi", The 4th International Language, Culture & Literature Symposium, ANTALYA, TÜRKIYE, 17-18 Mayıs 2018, pp.82-82
Koğar H., Şekercioğlu G., "Examination of Affective and Individual Factors Effecting
Mathematics Achievement", Antalya Uluslararası İnsan Bilimleri Sempozyumu, ANTALYA, TÜRKIYE, 7-9 Nisan 2018, pp.220-220
(Link)Yılmaz Koğar E., Koğar H., "Eamination of Dimensionality and Latent Trait Scores on Mixed-Format Tests", 28th ınternational Conference on Teaching Education and Learning, Dubai, BİRLEŞİK ARAP EMİRLİKLERİ, 20-21 Aralık 2017, pp.37-38
Koğar H., Uyumaz G., "PISA 2015 Okuryazarlık Puanları Kullanılarak Farklı Değişkenlere göre Sınıflama Doğruluğunun Belirlenmesi", International Multidisciplinary Studies Congress (IMSC), ANTALYA, TÜRKIYE, 25-26 Kasım 2017, pp.83-83
Koğar H., Uyumaz G., "İkili Puanlanan Verilerde Faktör Döndürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması", 8'inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 18-20 Mayıs 2017, pp.165-165
(Link)Koğar H., "Sosyo-ekonomik Düzeyin Fen Okuryazarlığı Üzerindeki Etkisi: PISA 2015 Üzerine Bir Araştırma", 26th International Conference on Educational Sciences, ANTALYA, TÜRKIYE, 20-23 Nisan 2017, pp.1320-1322
(Link)Koğar H., Çokluk Bökeoğlu Ö., "Farklı Örneklem Büyüklüklerinde Uç Değerlerle Baş Etme
Yöntemlerinin Puanların Geçerlik ve Güvenirlik Kanıtları Üzerindeki
Etkisi
", 26th International Conference on Educational Sciences, ANTALYA, TÜRKIYE, 20-23 Nisan 2017, pp.1317-1319
(Link)Uyumaz G., Koğar H., "Çoklu Puanlanan Verilerde Faktör Döndürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması", 8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 18-20 Mayıs 2017, pp.165-165
(Link)Koçulu A., Uyumaz G., Koğar H., "Eğitimde Teknoloji Kullanımı Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Faktör Yapısının Farklı Kültürlerdeki Değişmezliğinin İncelenmesi", Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 16-17 Aralık 2016, pp.39-39
Keleş S., Koğar H., Yurt Ö., "“Ebeveyn Olarak Ben” Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies, ANTALYA, TÜRKIYE, 27-29 Ekim 2016, pp.68-68
(Link)Yılmaz Koğar E., Koğar H., "Bilgisayar Kullanarak Ev Ödevi Yapma Sıklığının Öğrenci Başarısına Etkisi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, RİZE, TÜRKIYE, 16-18 Mayıs 2016, pp.343-343
(Link)Koğar H., "Performans Takip Sınavının (PTS) Psikometrik Özelliklerinin Rasch Analizi ile İncelenmesi", 5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 1-3 Eylül 2016, ss.214-215
(Link)Yılmaz Koğar E., Koğar H., "PISA 2012 Verilerine Göre Türkiye’deki Öğrencilerin Akademik Başarilari İle Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Aşinaliklari Arasindaki İlişki", 10. Uluslararası Bilgisayar ve İletişim Teknolojileri Sempozyumu, RİZE, TÜRKIYE, 16-18 Mayıs 2016, pp.444-444
(Link)Koğar H., Uyumaz G., "Performans Takip Sınavının (PTS) Faktör Yapısının Belirlenmesi", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies, ANTALYA, TÜRKIYE, 27-29 Ekim 2016, pp.67-67
(Link)Koğar H., Yılmaz Koğar E., "Comparison of the Different Dimensionality Methods for Ordinal Variables", 5th Business and Social Science Conference, PARİS, FRANSA, 20-21 Aralık 2016, pp.11-11
Yurt Ö., Keleş S., Koğar H., "Yetiskin Oyunculuk Ozelligi Olcegi Turkce Formunun Psikometrik Ozelliklerinin Ogretmen Adaylari Acisindan Incelenmesi", 4. Uluslararasi Okul Oncesi Egitimi Kongresi, ANKARA, TÜRKIYE, 2-5 Eylül 2015, ss.16-17
Koğar H., Yılmaz Koğar E., "Comparison of Different Estimation Techniques for Categorical and Ordered Data in Confirmatory Factor Analysis", International Congress on Education for the Future: Issues and Challanges, ANKARA, TÜRKIYE, 13-15 Mayıs 2015, pp.335-337
Yılmaz Koğar E., Koğar H., "Examination of the Variable that Influence the Engagement with and at School through a Path Analysis", Multidisiplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Prag, CEK CUM., 4-6 Aralık 2015, pp.26-26
Sayın A., Koğar H., "Üniversiteye Girişten Mezuniyete Üniversite Öğrencilerinin Akademik Performanslarının İncelenmesi", 4. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, ANKARA, TÜRKIYE, 9-13 Haziran 2014, ss.82-82
Yılmaz Koğar E., Koğar H., "Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi", 4. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, ANKARA, TÜRKIYE, 9-13 Haziran 2014, ss.64-64
Koğar H., Sayın A., "Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi", 3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, BOLU, TÜRKIYE, 19-21 Eylül 2012, ss.31-31
Sayın A., Koğar H., Çakan M., "Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi", 3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, BOLU, TÜRKIYE, 19-21 Eylül 2012, ss.43-43
Akbaba Altun S., Büyüköztürk Ş. , Önen E. , Koğar H., "Relationship Between Teachers’ Beliefs About Self-Efficacy, Personnel Co-Operation, Teachers’ Seniority, Time On Task, Teachers-Students Relations And The Results Of Teachers’ Evaluations And Teaching Practices", 14. Evaluation in Education in the Balkan Countries, Belgrad, SIRBISTAN, 16-18 Haziran 2011, pp.---
Yıldırım B., Koğar H., Koştur H.İ., Kaplan M., "Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Yaşadıkları Sorunların Değerlendirilmesi", 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, KKTC / Lefkoşa, TÜRKIYE, 16-18 Eylül 2010, ss.197-198
Erdem A., Sevinç Ş., Koğar H., "Opinions of Class Teacher Candidates on the Enviroment and Enviromental Problems", I. International Congress of Educational Research, ÇANAKKALE, TÜRKIYE, 1-3 Mayıs 2009, pp.208-208
Kutlu Ö. , Bal Ö., Koğar H., "Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Fakültelerinde Yapılan Sınavlara İlişkin Görüşleri", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İZMİR, TÜRKIYE, 1-4 Ekim 2009, ss.438-439