Şahin H., "İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı İçeriğinin Sarmallık Yaklaşımı Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi", V. International Eurasian Educational Research Congress, ANTALYA, TÜRKIYE, 2-5 Mayıs 2018, pp.47-47
(Link)Şahin H., "1950-2016 Yılları Arası Türkiye Cumhuriyeti Hükümetlerinin Eğitim Politikaları(Hükümet Programlarına Göre)", International Social Research and Bihavioral Sciencess Symposium, ANTALYA, TÜRKIYE, 28-30 Nisan 2018, pp.77-77
(Link)Ersoydan M.Y., Şahin H., "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Müzik Eğitimi Ön Yaşantı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research(ISCER), ANTALYA, TÜRKIYE, 3-5 Kasım 2017, pp.192-192
Şahin H., Yıldız , İkbal N., "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin ilköğretim belirli gün ve haftalara ilişkin görüşlerinin incelenmesi", 7th International Congress on New Trends in Education-Iconte, ANTALYA, TÜRKIYE, 13-15 Mayıs 2016, pp.151-151
Göçer G., Karaoğlu H., Şahin H., "Öğretim elemanlarının bilişim teknolojilerine ilişkin algıları: Nitel bir çalışma", I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, SIRBISTAN, 20-23 Ekim 2016, pp.181-190
Şahin H., Özkan A.M., "Eğitimde bilinçli ve güvenli internet kullanımına yönelik yapılan araştırmaların incelenmesi", Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, ANKARA, TÜRKIYE, 4-5 Kasım 2016, ss.100-100
Şahin H., Tozkoparan H., "Sosyal bilgiler dersi coğrafya konularının öğretiminde ilkeler, yöntemler ve teknikler", I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, SIRBISTAN, 20-23 Ekim 2016, pp.191-216
Şahin H., Kil G., "Yabancı dil öğretiminde bellek destekleyicilerden anahtar sözcük yönteminin öğrencilerin sözcük dağarcığını geliştirmeye etkisi. ", 3rd International Eurasian Educational Research Congress, MUĞLA, TÜRKIYE, 31 Mayıs - 3 Haziran 2016, pp.385-386
Göçer G., Şahin H., "Ortaokul bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretim programlarının karşılaştırılması ", I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, SIRBISTAN, 20-23 Ekim 2016, pp.173-180
Şahin H., Uslu Ö., "5. Sınıf sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve demokratik tutumlarına etkisi", VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, NEVŞEHİR, TÜRKIYE, 8-10 Mayıs 2015, pp.80-81
Çelik F., Şahin H., "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin İncelenmesi (MAKÜ Örneği)", 20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, BURDUR, TÜRKIYE, 8-10 Eylül 2011, ss.75-75
Şahin H., Sucuoğlu H., Gökdağ Baltaoğlu M., "Öğretim Elemanlarının Demokratik Tutumlarının Öğrencilerin Başarı/ Başarısızlık Yüklemeleri ve Özyeterliklerine Etkisi", 20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, BURDUR, TÜRKIYE, 8-10 Eylül 2011, ss.84-84
Şahin H., Göçer G., "İlköğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Bilgisayar Öz-Yeterlik Algıları (Burdur İli Örneği)", 20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, BURDUR, TÜRKIYE, 8-10 Eylül 2011, ss.389-389
Şahin H., Çakar E., "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi ", I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, ÇANAKKALE, TÜRKIYE, 1-3 Mayıs 2009, pp.90-90