Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Taşımalı Eğitim Uygulaması

Yeniden İmece , cilt.6, sa.24, ss.41-45, 2009 (Hakemsiz Dergi)

Tunus’ta Eğitim Yönetimi

Öğretmen Dünyası , cilt.18, sa.213, ss.13-19, 1997 (Hakemsiz Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

Takım Süreci ve Özdeğerlendirme

Çağdaş Eğitim , cilt.21, sa.222, ss.26-29, 1996 (Hakemsiz Dergi)

Toplam Kalite Yönetimi

Eğitim Yönetimi , cilt.1, sa.2, ss.203-210, 1995 (Hakemli Dergi)

Stajyerlik Dosyası Üzerine

Öğretmen Dünyası , cilt.14, sa.163, ss.23-24, 1993 (Hakemsiz Dergi)

Okul ve Yönetici Etkililiği Sorunu

MPM Verimlilik Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.139-152, 1993 (Hakemsiz Dergi)

Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimi

Özgün Eğitim , cilt.2, sa.1, ss.32-33, 1991 (Hakemsiz Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokullarda Ev Ödevi Sorunu

Özgün Eğitim , cilt.1, sa.1, ss.24-25, 1990 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen ve Yöneticilerin Canlandırıcı Liderliğe İlişkin Görüşleri

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Views of the principals on their own professional development needs

26th ENİRDELM Conference, Krakow, Polonya, 14 - 17 Eylül 2017, ss.25

Inequality against the Students: Some Observations of Pre-Service English Teachers at Middle Schools.

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Jurmala, Letonya, 15 - 17 Eylül 2016, ss.24

Inequality against the Students: Some Observations of Pre-Service English Teachers at Middle Schools.

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Jurmala, Letonya, 15 - 17 Eylül 2016, ss.24

Relationship with Perception of, Effects of, and Coping Strategies for Organizational Toxicity in Higher Education

2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.79-88 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

LEADERSHIP FOR FUTURE SCHOOLS

ENIRDELM 2015 CONFERENCE, Dublin-Malahide, 17 - 20 Eylül 2015

Geçmişten Günümüze Akademisyen Yetiştirme Süreci: Bir Olgubilim Çalışması

23. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.1

Geçmişten günümüze akademisyen yetiştirme süreci: Bir olgubilim çalışması.

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.1

How Do Educatıonal Admınıstrators See The Issues On Access To Educatıon Of Dısadvantageous Chıldren? A Phenomenologıcal Study

INTE 2014 (International Conference on New Horizons in Education), Paris, Fransa, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1

How do educational administrators see theory and practice relations? A Phenomenological Study

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1

How Do Educational Administrators See Theory and Practice Relations?.

ENIRDELM 2013 (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management),, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1

Attitudes of Prospective Primary School Teachers Towards Gender Equity

Conference Proceedings on Teaching and Learning for Intercultural Understanding, Human Rights and a Culture of Peace for Unesco Conference on International Education, Jyvaskyla, Finlandiya, 15 - 18 Haziran 2013, ss.1

EDUCATIONAL LEADERS AS CHANGE AGENTS MEETING AN UNCERTAIN FUTURE

21st Annual Conference of the European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1-3 identifier

Change vision in schools: School leaders' role towards an unknown future

21st Annual Conference of the European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.111-113 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Change vision in schools: School leaders’s role towards and unknown future

European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1

Eğiticilerin Eğitimi Gibi Bir Sorunumuz Var mı?

Köy Enstitülerinden Günümüze Eğitim Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2012, ss.1

Çağdaş Denetim Anlayışına Sahip Eğitim Müfettişleri Nasıl Yetiştirilmelidir? Bir Durum Çalışması

Uluslararası Katılımlı III. Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.307-330

School Leaders’ Views and Appraisals Concerning Ethical Principles

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Reykjavik, İzlanda, 22 - 23 Eylül 2011, ss.1

Çağdaş Denetim Anlayışına Sahip Eğitim Müfettişleri Nasıl Yetiştirilmelidir? (Bir Durum Çalışması)

Uluslararası Katılımlı III. Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.1

1940’lardan Günümüze Eğitim Politikalarındaki Gelişmeler

Aramızdan Ayrılışının 50. Yılında Hasan Ali Yücel'den Günümüze Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2011, ss.1

Educational Values and Priorities of School Principals in Turkey

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Szeged, Macaristan, 16 - 18 Eylül 2010, ss.1

Tonguç’un Yönetim Anlayışı ve Günümüzde Nitelik Arayışları

Aramızdan Ayrılışının 50. Yılında Hasan Ali Yücel'den Günümüze Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.1

Eğitim Yöneticilerinin Takım Liderliğinde Yeterlik Düzeyleri

V. Ulusal Eğitim Yönetimi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1

Köy Enstitülerinde Demokrasi Eğitimi ve Liderlik

Kuruluşunun 70. Yılında Bir Toplumsal Dönüşüm Projesi Olarak Köy Enstitüleri Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2010, ss.1

Organizational cynicism of the research assistants: A Case of Akdeniz University

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4820-4825 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Araştırma Görevlilerinin Örgütsel Destek Algıları: Akdeniz Üniversitesi Örneği

4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, ss.1

Aday Öğretmenlerin Özyeterlik Duyguları: Antalya İli Örneği

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.1

School Bullying from the Perspectives of School Principals and Counselling Teachers

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Antwerp, Belçika, 17 - 19 Eylül 2009, ss.1

İlköğretim Denetmenlerinin İnsan İlişkileri Yeterlikleri: Antalya İli Örneği

Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 22 Haziran - 23 Eylül 2009, ss.1

Organizational cynicism of the research assistants: A case of Akdeniz University

Procedia - Social and Behavioral Sciences, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Şubat 2009, cilt.2, sa.2, ss.4820-4825

Mustafa Necati’nin Eğitim Yönetimi Anlayışı

Ölümünün 80. Yılında Mustafa Necati ve Cumhuriyet Eğitim Devrimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 03 Ocak 2009, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Clinical supervisor and peer consultation of faculty members a case study

XII. Ulusal Anatomi Kongresi, Mersin, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.52

The Role of Family-School Relationship in Reducing Bullying and Making Schools Safer: A Cultural Perspective

World Conference on Education of the World Council for Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 2 - 07 Eylül 2008, ss.1

Peace in Society During the Age ‘Turkish Enlightenment’

World Conference on Education of the World Council for Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 2 - 07 Eylül 2008, ss.1

Devlet Memurları Gizli Sicil Raporları Üzerine Bir Çalışma

I. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.1

Öğretim Üyeleri İçin Kliniksel Denetim Uygulamasına Örnek Bir Olgu

V. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.25

Öğretim Üyeleri İçin Kliniksel Denetim Uygulamasına Örnek Bir Olgu

V. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.25

Öğretim Üyeleri İçin Kliniksel Denetim Uygulamasına Örnek Bir Olgu

V. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.25

İlköğretim 4-8.Sınıf Öğrencilerinin Televizyon İzleme Profili

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.1

Takım Algısı İçin Bir ölçek Geliştirme Çalışması

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2005, ss.1

Fakülte-Okul İşbirliği Semineri ve Uygulama Sürecinin Değerlendirilmesi: Malatya İli Örneği

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.1

Kamu Yönetimi Temel Kanunu Tasarısı’nın Ulusal ve Uluslararası Boyutları :Eğitim Boyutu

Kamu Yönetimi I.Ulusal Kurultayı, Malatya, Türkiye, 18 - 19 Aralık 2003, ss.1

İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Yöneticilik Eğilimleri: Malatya İli Örneği

XII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, ss.1

Öğretmen Adaylarının Kendilerini Öğretmenlik Uygulaması Yeterlikleri Açısından Değerlendirmesi: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.1

Türkiye’nin Çağdaş Uygarlık Düzeyini Aşma Hedefi Nasıl Bir Temel Eğitim Öngörüyor?

21. Yüzyılın Eşiğinde Türk Eğitim Sistemi Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Ekim 1999, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlardan Örnekler

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, ss.1

Yükseköğretime Giriş ve İkinci Öğretim

IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997, ss.1

Teknik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Meslek Bilgisi Yeterlikleri

Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 22 - 23 Haziran 1995, ss.1

Kitap & Kitap Bölümleri

Views of Teachers and Principals on Uplifting Leadership

Changing Educational Paradigms: New Methods, Directions, and Policies, Şakir Çınkır, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.302-321, 2020

Meslekleştiremediğimiz Okul Yöneticiliği

Prof Dr Ziya Bursalıoğlu na Armağan, Ali Balcı, İnayet Aydın, Editör, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ankara, ss.167-190, 2016

Cumhuriyetin Kadınları nereye koşuyor?

Prof. Dr. Mustafa Aydın'a Armağan: Eğitim ve Toplum Yazıları, Bilgin-Aksu M., Şimşek H. , Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.39-55, 2015

ULUSAL EĞİTİMİMİZ ÜZERİNE DÜŞÜNCELER

PROF DR İBRAHİM ETHEM BAŞARAN’xxA ARMAĞAN Eğitimde 52 Yıl, İnayet AYDIN, Şakir ÇINKIR, Editör, Anı Yayınevi, Ankara, ss.155-164, 2015

THE ETHICAL PERSPECTIVES OF TURKISH SCHOOL LEADERS

The Handbook of Ethical Educational Leadership, Christopher M. Branson,Steven Jay Gross, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.370-385, 2014

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

118

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

3

Tez Danışmanlığı

21

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları