Çelik M., Doğru M., "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Davranışları Üzerine İnceleme
Çalışması", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İZMİR, TÜRKIYE, 12 Nisan 2019 - 14 Nisan 2020, pp.172-173
Doğru M., Satar C., Çelik M., "ASTRONOMİ EĞİTİMİNDE YAPILAN ÇALIŞMALARIN ANALİZİ", ASEAD 5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, ANTALYA, TÜRKIYE, 27 Mart - 29 Nisan 2019, pp.327-343
Doğru M., Çelik M., Satar C., "Pedagojik Alan Bilgisi Konusundaki Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Profili", 5th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, ANTALYA, TÜRKIYE, 26-28 Nisan 2019, pp.69-70
Çelik M. , Doğru M., "Eğitim Fakültesinde Yüksek Lisans Yapan Öğretmenlerin Özerk Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 18-22 Nisan 2018, pp.2495-2502
Çelik M., Demir E., Doğru M., "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI ALANINDAKİ BİLİMSEL ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK PROFİLİ"", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, ANTALYA, TÜRKIYE, 1-4 Kasım 2018, pp.1-1
Doğru M., Çelik M., Shuinshina S.M., "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusundaki Tutumlarının İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, NEVŞEHİR, TÜRKIYE, 27-30 Nisan 2018, pp.1130-1140
Yüce M., Doğru M., Güzeller C.O., "Eko-okul ve Klasik Okuldaki Öğrencilerin Biyoçeşitlilik Hakkında Farkındalık Düzeylerinin Karşılaştırılması ", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 20-23 Nisan 2017, pp.1456-1457
Selvi M. , Doğru M., Gencosman T., Saka D., "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DENEYİMİ VE ÖĞRETMENLİK
UYGULAMASI DERSLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN ETKİNLİK KURAMINA GÖRE
İNCELENMESİ
", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, TRABZON, TÜRKIYE, 28-30 Eylül 2016, ss.6-6
(Link)Değirmenci A., Doğru M., "TÜRKİYE’DE SOSYOBİLİMSEL KONULARLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN
İNCELENMESİ BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, TRABZON, TÜRKIYE, 28-30 Eylül 2016, ss.121-121
(Link)Doğru M., Şeker F., Gencosman T., "The Opinions Of Elementary Students From Different Cultures About The Nature Of Science", 2. International Conference on Economics and Social Sceinces, BANGKOK, TAYLAND, 1-2 Şubat 2014, pp.136-143
Doğru M., Çamloğlu N., "Misconception Of Science Teacher Candidates Regarding Basic Concepts Of Astronomy : The Case Of Turkey", 5.International Conference for Theory and Practice in Education, Miskolc, MACARISTAN, 14-16 Haziran 2012, ss.37-37
Doğru M., Arslan A., Şeker F., "Okul Öncesinde Uygulanan Fen Etkinliklerinin 5-6 Yaş Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi", 291-316 Pp.,Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, 2011", III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi konferansı, Girne, KUZEY KIBRIS TÜRK CUM., 4-7 Mayıs 2011, ss.291-316
Doğru M., Tümtürk Yilmaz T., "“Fen Eğitimde Drama Yönteminin Öğrenci Tutumlarına Etkisi”", 3rd International Conference for Theory and Practice in Education „Intercultural Communication, Multicultural Education, Bekescsaba, MACARISTAN, 27-29 Mayıs 2010, vol.5, no.2 2010, pp.133-133
Doğru M., Keleş Ö., Arslan A., "Use Of Concept Cartoons With 5e Learning Model In Science And Technology Course", International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ANTALYA, TÜRKIYE, 11-13 Kasım 2010, ss.903-908
Doğru M., Nasircilar A.G., Güzeller C.O., Mirici S., "What University Students Think About Global Warming?", WCCI 13th World Conference in Education. , ANTALYA, TÜRKIYE, 2-6 Eylül 2008, pp.804-815