Doç.Dr. NACİ BÜYÜKDAĞ


Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

Pazarlama Bilgi Sistemleri


Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: nbuyukdag@akdeniz.edu.tr
Diğer E-posta: buyukdagnaci@gmail.com
Web: https://avesis.akdeniz.edu.tr/nbuyukdag
Ofis: Uygulamalı Bilimler Fakültesi
Posta Adresi: Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Konyaaltı, Antalya

Metrikler

Yayın

31

Atıf (WoS)

62

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2015 - 2020

2015 - 2020

Doktora

Akdeniz Üniversitesi, İşletme, İşletme, Türkiye

2008 - 2015

2008 - 2015

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi, İşletme, İşletme, Türkiye

2011 - 2014

2011 - 2014

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Akdeniz Üniversitesi, Fen-Edebiyat , Matematik, Türkiye

Yaptığı Tezler

2020

2020

Doktora

"Benim Markam, Benim Dünyam" Tüketici-Marka Özdeşleşmesi Üzerine YApısal Bir Model Önerisi

Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2015

2015

Yüksek Lisans

İMKB 100 endeks vadeli işlem sözleşmesinin etkinliğinin test edilmesi

Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç.Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Pazarlama

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Pazarlama

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2021

2021

The Effect of the Gender As a Moderator on The Relationship Between Self-image Congruity and Memory

BÜYÜKDAĞ N.

8th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Türkiye, 06 Kasım 2021

2021

2021

The Effect of the Innovative Service Behaviour on Business Performance: Hotel Stars Rating as a Moderator

SOYSAL A. N., BÜYÜKDAĞ N.

8th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Türkiye, 06 Kasım 2021

2021

2021

The Effect of Regret on Consumer-Brand Identification: Country of Origin as a Moderator

Büyükdağ N.

14th International Congress on Social Studies with Recent Researches , Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2021, ss.22

2021

2021

Memories' Mediator Effect on the Relationship Between Culture and Destination Loyalty

Büyükdağ N., Soysal A. N.

14th International Congress on Social Studies with Recent Researches , Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2021, ss.51

2019

2019

RAFTİNG SU SPORLARI İŞLETMELERİNİN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

GÜLMEZ M., SOYSAL A. N., BÜYÜKDAĞ N.

ASEAD VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2019, cilt.II, ss.99-111

2017

2017

Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi

BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.

3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.37

2017

2017

Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma

BÜYÜKDAĞ N., SOYSAL A. N., KİTAPCI O.

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.259-268

2017

2017

TURİZMDE YENİLİKÇİ GİRİŞİM: TEMA PARK OTEL ÖRNEĞİ

EKİCİ R., GÜVEN A., BÜYÜKDAĞ N.

The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, ss.507-519

2017

2017

Social Media, Product Groups and Turkish Consumers' Preference

BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.

International Conference on Science, Social Science and Economics (IC3SE), Paris, Fransa, 13 - 14 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-5

2016

2016

E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi

BÜYÜKDAĞ N., KANGAL DEMİR A., KİTAPCI O.

21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.227-241

Kitap & Kitap Bölümleri

2022

2022

YENİLENEBİLİR ENERJİDE PAZARLAMA

BÜYÜKDAĞ N.

YENİLENEBİLİR ENERJİYE FARKLI BAKIŞLAR, Prof. Dr. Selahattin Yavuz ve Dr. Öğr. ÜyesiTurgut Karabulut, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.21-40, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

A Review on Consumer-Brand Identification

BÜYÜKDAĞ N.

ADMINISTRATIVE AND ECONOMICS SCIENCES Theory, Current Researches and New Trends 4, Faruk KALAY, Editör, İvpe Yayınevi, Cetinje, ss.87-99, 2022

2022

2022

A Bibliometric Analysis of the Price Promotion

BÜYÜKDAĞ N.

Developments in Financial and Economic Fields at the National and Global Scale, Şahin KARABULUT, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.149-161, 2022

2022

2022

A Bibliometric Research On Corporate Social Responsibility (CSR)

BÜYÜKDAĞ N.

Ulusal Ve Küresel Ölçekte Tüm Yönleriyle Pazarlama, Şahin KARABULUT, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.1-16, 2022

2021

2021

Tüketici Davranışları ve Sosyal pazarlama

BÜYÜKDAĞ N.

Tüketici Davranışları III Güncel Akademik Araştırmalar, Davut KARAMAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-72, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

YEŞİL PAZARLAMA: SİSTEMATİK BİR DERLEME

Büyükdağ N.

Pazarlamada Güncel çalışmalar, Davut KARAMAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.95-123, 2020


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

7. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu, Antalya, Mayıs 2017

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

6. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu (PAAYS'2016)

Katılımcı

Denizli-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 36

h-indeksi (WOS): 2