Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

1944’ten 2011’e TDK Türkçe Sözlüklerde “A” Maddesinde yer Alan Alıntı Kelimeler Üzerine Bir İnceleme

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 01 Eylül 2021

2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’nda Dijital Okuryazarlık Becerileri

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’nda Dijital Okuryazarlık Beceriler

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1401-1403 Sürdürülebilir Kalkınma

2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’nda Dijital Okuryazarlık Beceriler

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1401-1403 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİL DUYARLILIĞINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ (PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.844-846

Ortaokul Öğrencilerinin Kitap ve Okumak Kavramları Üzerine Metaforik Algıları

ASOS-II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.81

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dil Duyarlılığına Yönelik Görüşleri (Pamukkale Üniversitesi Örneği)

IV. International EurasianEducational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017 - 14 Mayıs 2018, ss.1844-1845

Şiirde Gelenek ve İkinci Yeni Şiiri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu- USEAS2017, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.248-256 Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Okul, Öğretmen ve Öğrenci Kavramları Üzerine Metaforik Algıları

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu- USEAS2017, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.342-354 Creative Commons License

Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu- USEAS2017, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.88 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Türkiye’de Eğitim Alan Suriyeli Öğrencilerin Okula Uyum Süreçlerinde Türkçe Yeterliklerinin Önemi

Akademik Araştırmalar 2021 (Cilt 2), Prof. Dr. Erdal Hamarta,Prof. Dr. Coşkun Arslan,Prof. Dr. Sabahattin Çiftçi,Doç. Dr. Mustafa Uslu, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.309-317, 2021

Öğretmen Adaylarının Kök Değerlere İlişkin Metaforik Algıları

Prof. Dr. Orhan Yavuz Armağanı, Doç. Dr. Bekir DİREKCİ Doç. Dr. Mehmet YASTI Doç. Dr. Mevlüt GÜLMEZ Dr. Öğr. Üyesi Fatih Numan KÜÇÜKBALLI, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.161-190, 2021

Metrikler

Yayın

36

H-İndeks (WoS)

1

Proje

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları