Prof.Dr. TAHİR ALBAYRAK


Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği

Turizm İşletmeciliği


Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama, Turizm ve Otel İşletmeciliği

Metrikler

Yayın

89

Atıf (WoS)

1060

H-İndeks (WoS)

20

Atıf (Scopus)

1636

H-İndeks (Scopus)

23

Proje

11

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2008

2004 - 2008

Doktora

Akdeniz Üniversitesi, Sbe, İşletme, Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi, Sbe, İşletme, Türkiye

1988 - 1992

1988 - 1992

Lisans

Kara Harp Okulu Komutanlığı, Jandarma, Türkiye

Yaptığı Tezler

2008

2008

Doktora

İşletmelerin Çevrecilik Politikalarının Tüketici Tutum ve Davranışlarına Etkisi

Akdeniz Üniversitesi, Sbe, İşletme

2004

2004

Yüksek Lisans

Niş Pazarlama: Türkiye’de Ortopedik Destek Ürünleri Pazarının İncelenmesi

Akdeniz Üniversitesi, Sbe, İşletme

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

B1 Orta

B1 Orta

Fransızca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Turizm ve Otel İşletmeciliği

Akademik Unvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof.Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği

2014 - 2020

2014 - 2020

Doç.Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği

2009 - 2014

2009 - 2014

Yrd.Doç.Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği

Yönetimsel Görevler

2013 - 2016

2013 - 2016

Dekan Yardımcısı

Akdeniz Üniversitesi, Turizm Fakültesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Stratejik Pazarlama Yönetimi

Doktora

Doktora

Turizm Sektöründe E–Pazarlama ve Bilgi Teknolojileri Uygulamaları

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Marka Yönetimi

Lisans

Lisans

Marketing

Lisans

Lisans

Introduction to Business

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2016

2016

The Effect of Mood on Tourists’ Service Quality Perceptions

KOCABULUT Ö., ALBAYRAK T.

International Conference on Evolving Trends in Social Sciences and Business Studies (ETSBS), Bandung, Endonezya, 25 - 26 Ekim 2016, ss.16-21

2015

2015

THE RELATIONSHIPS AMONGST SERVICE QUALITY, CUSTOMER SATISFACTION AND RECOMMENDATION INTENTION IN THE CONTEXT OF DAILY TOURS

ALBAYRAK T.

International Academic Conference on Management, Economics and Marketing in Budapest 2015, Budapeşte, Macaristan, 10 - 11 Temmuz 2015, ss.93-99

2015

2015

Animasyon ve Spa&Wellness Memnuniyetlerinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi

ÖZ E. K., ALBAYRAK T.

1. Ulusal Turizm ve Mikrobiyal Gıda Güvenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2015, ss.17

2014

2014

Analysing the Importance of Hotel Attributes for Senior German Tourists

ALBAYRAK T.

International Journal of Arts and Sciences' (IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Freiburg, Almanya, 2 - 05 Aralık 2014, ss.40

2013

2013

Daily Tours Service Quality Assessment by Importance Performance Analysis: The Case of Myra, Antalya

ALBAYRAK T.

7. International Academic Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Eylül 2013, ss.33

2012

2012

Distinguishing Prior Service Attributes for Customer Satisfaction by Dual Importance Mapping

CABER M., ALBAYRAK T., Ülger N.

LCBR European Marketing Conference,, Münih, Almanya, 13 - 16 Temmuz 2012, ss.34-37

2011

2011

Comparision of Tourist Perceptions About the Environmental Attributes in a Mass Tourism Destination,

CABER M., ERDOĞAN A., ALBAYRAK T.

6rd International Symposium on Ecology and Environmental Problems, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Kasım 2011, ss.199

2011

2011

The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours

AKINCI S., ATILGAN İNAN E., AKSOY Ş., ALBAYRAK T., CABER M.

International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34

2011

2011

Which Destination Features Should Destination Managements Allocate Their Scarce Resources On?

ALBAYRAK T.

International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 10 - 13 Mart 2011, ss.50-55

2010

2010

What Lies Behind the Consumers’ Shopping Motivations?

CABER M., ALBAYRAK T.

LCBR European Marketing Conference, Munich, Almanya, 10 - 12 Ekim 2010, ss.34-37

2010

2010

Tangible and Intangible Elements of Tourism Products and their Relationships with Overall Customer Satisfaction: A Comparison of Six Countries

CABER M., Albayrak T., Aksoy S.

2010 International Conference on Business, Economics and Tourism Management, Singapore, Singapur, 26 - 28 Şubat 2010, ss.55-59 identifier

2010

2010

Diverse Roles of Environmental Concern and Scepticism on Environmentally Sensitive Consumer Behavior

ALBAYRAK T., Caber M., Aksoy S.

2010 International Conference on Business, Economics and Tourism Management, Singapore, Singapur, 26 - 28 Şubat 2010, ss.50-54 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2009

2009

Sustainability Concerns Versus Economical Benefits of Tourism in Mass Tourism Destinations: Case of Antalya, Turkey

ALBAYRAK T., CABER M.

IFHP International Conference Tourism Current and Future Challenges for Urban Development, Mikulov, Çek Cumhuriyeti, 10 - 12 Ekim 2009, ss.45-47 Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

Tour Operators’ Extranet Quality and its Influence on Travel Agencies Sales Staff Satisfaction in the Context Of B-To-B E-Crm

CABER M., ALBAYRAK T.

3rd Advances in Tourism Marketing Conference, Bournemouth, Birleşik Krallık, 10 - 12 Temmuz 2009, ss.25-28

2008

2008

Tourists’ Satisfaction and Its Interaction With Loyalty Towards To A Destination

ALBAYRAK T., CABER M.

Building Bridges in a Global Economy, Salamanca, İspanya, 9 - 11 Ağustos 2008, ss.15-17

2008

2008

The Share Of Online Purchases In Tourism Industry: A Comparision Of European Travellers To Turkey

CABER M., ALBAYRAK T.

Tourism In The New Eastern Europe Global Challenges - Regıonal Answers, Warsaw, Polonya, 10 - 13 Temmuz 2008, ss.20-25

2007

2007

An Investigation of the Determinants of Customer Behavioral Intentions in Hospitality Sector

CABER M., ALBAYRAK T.

Strategic Developments in Services Marketing, Chios, Yunanistan, 11 - 13 Temmuz 2007, ss.15

2007

2007

Clustering Customers by Satisfaction: A Case Study in Antalya, Turkey

ALBAYRAK T., CABER M.

International Conference Advances in Tourism Economics, Sto. Andre, Coimbra, Portekiz, 5 - 07 Haziran 2007, ss.1-10

2006

2006

Testing The Hierarchical Leisure Constraints Model in Nature-Based Tourism in Turkey

CABER M., ALBAYRAK T.

Perspectives of Rural Tourism in The New Europe, Kosice, Slovakya, 29 - 30 Haziran 2006, ss.1-10

2006

2006

Rekabet Stratejisi, Stratejik Yönelim ve Performans İlişkisinin Bir KOBİ Grubu Bağlamında İncelenmesi

ÖZDEMİR A. E., BAŞER G. G., ÇİZEL R., ALBAYRAK T.

14. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Erzurum, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2006, ss.737-741

Kitap & Kitap Bölümleri

2014

2014

Sebep-Sonuç Zinciri Teorisi

ALBAYRAK T.

Pazarlama Teorileri, Yağcı M.İ., Çabuk S., Editör, Mediacat, İstanbul, ss.457-475, 2014

2010

2010

Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi

ERDOĞAN A., ALBAYRAK T., CABER M.

Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık, Antalya, 2010

2009

2009

Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi

ERDOĞAN A., ALBAYRAK T., CABER M.

Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık, Antalya, 2009

2008

2008

Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi

ERDOĞAN A., ALBAYRAK T., CABER M.

Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık, Antalya, 2008

2007

2007

Markalaşma Yolunda Side- Manavgat Müşteri Analizi

ERDOĞAN A., ALBAYRAK T., CABER M.

Koçlar Gazetecilik Ve Matbaacılık, Antalya, 2007

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

International Journal of Contemporary Hospitality Management

Editörler Kurulu Üyesi

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Tourism Management Parspectives

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Journal of Destination Marketing & Management

Editörler Kurulu Üyesi

2014 - 2016

2014 - 2016

Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR)

Baş Editör

Bilimsel Hakemlikler

Aralık 2014

Aralık 2014

Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2014

Eylül 2014

International Journal of Tourism Research

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2014

Ağustos 2014

International Journal of Hospitality Management

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2014

Mayıs 2014

Tourism Management

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2014

Mayıs 2014

Current Issue in Tourism

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2013

Mayıs 2013

Current Issue in Tourism

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2013

Nisan 2013

Current Issue in Tourism

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2013

Nisan 2013

Tourism Management

SCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2013

Mart 2013

International Journal of Hospitality Management

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2012

Ağustos 2012

International Journal of Tourism Research

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2012

Ocak 2012

Current Issue in Tourism

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2012

Ocak 2012

International Journal of Hospitality Management

SSCI Kapsamındaki Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1060

h-indeksi (WOS): 20