Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Risk Taking Behavior as an Antecedent of Susceptibility to Persuasion Strategies and Brand Loyalty

The 2nd Communication in the Digital Age Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2020, ss.1-2

The Nature of Activism in Turkey

BledCom 2020 27th International Public Relations Research Symposium, Bled, Slovenya, 03 Temmuz 2020, ss.78-79

How the Change of Corporate Brand Name Affects Corporate Brand Personality

16th International Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018

The Analysis of the Situational Theory of Publics in Turkey in the Context of Culture

24th International PublicRelations Research Symposium BledCom2017, Bed, Slovenya, 30 Haziran - 01 Temmuz 2017

Segmentation of Publics in Strategic Public Relations

VII European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

APPLYING THE SITUATIONAL THEORY OF PROBLEMSOLVING IN COVID 19: A COMPARATIVE ANALYSIS OF TURKEY AND SIERRA LEONE

Covid 19 Sürecinde İletişim ve Medya Çalışmaları, Yılmaz, M; Çiftçi, H; Doğar, M, Editör, İksad Publishing, Ankara, ss.257-286, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA PAYDAŞ İLİŞKİLERİ SÜRECİNDE GENÇ GÖNÜLLÜLER

Gençlik ve Gönüllülük Bağlamında SivilAnT, Gök Demir, Z; Bayırlı, M, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.30-50, 2020

Dijital Hikaye Anlatımı Kullanım Alanları ve Hazırlama Süreci

Dijitalleşen İletişim, Ahmet Ayhan, Editör, Literatürk, Konya, ss.79-104, 2019

Medyada kadın olmak” Kadın medya profesyonellerinin memnuniyet, mobbing ve cam tavan algıları araştırması

Tc Başbakanlık Basın Yayın Enformasyon Müdürlüğü Yayınları, Ankara, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

28

Proje

7

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları