Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Müdürlerinin Gözünden “Okul 2023” Projesinin İncelenmesi
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.1, ss.570-583, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürlerinin Gözünden “Okul 2023” Projesinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.570-584, 2020 (Hakemli Dergi)
OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖZÜNDEN “OKUL 2023” PROJESİNİN İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.570-584, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.39-52, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.5, ss.1679-1690, 2018 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ YARATICILIKLARI: “BEN ZORU SEVERİM” PROJESİ ÖRNEĞİ
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.3, sa.12, ss.600-622, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretiminde Öz Yeterlilik İnançlarına Fenomenolojik Bir Bakış
e-Turkish Studies (elektronik)
, cilt.11, sa.9, ss.209-226, 2016 (Hakemli Dergi)
ANALYZING THE PSYCHOLOGICAL SYMPTOMS OF STUDENTS IN UNDERGRADUATE PROGRAM IN ELEMENTARY SCIENCE TEACHING
IIB INTERNATİONAL REFEREED ACADEMİC SOCİAL SCİENCES JOURNAL
, cilt.15, sa.15, ss.55-78, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretiminde Programlı Öğretimin Öğrenci Başarısı ve Tutumu Üzerindeki Etkisi
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.8, sa.1, ss.45-67, 2014 (Hakemli Dergi)
Fizik Bölümü 4. Sınıf Öğrencilerinin Mekanik Odaklı Bilgi Düzeyleri Ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
e-Turkish Studies (elektronik)
, cilt.9, sa.5, ss.627-642, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.357-358
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.28
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.28