Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Mobile Self-Regulated Podcasting in EFL

Uluslarası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.116

PODCAST DEVELOPMENT FOR ENHANCING LISTENING SKILLS OF PRESERVICE EFL TEACHERS

3rd International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.38-39

Multimodality Effect And English As A Foreign Language (Efl) Listening

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.255

Okul öncesi çocuklarının programlama ile ilgili deneyimlerinin incelenmesi

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 17 - 20 Eylül 2014

Okul öncesi çocuklarının programlama ile ilgili deneyimlerinin incelenmesi

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 17 - 20 Eylül 2014, ss.118

Okul öncesi çocuklarının programlama ile ilgili deneyimlerinin incelenmesi

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 17 - 20 Eylül 2014

Yükseköğretimde dönüşümün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları

II. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium Proceedings, Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.147

Yükseköğretimde dönüşümün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları

. 2. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2014

Polisiye İngilizce: Antalya polisinin mobil öğrenme deneyimleri

Akademik Bilişim, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2013, ss.267

How do primary school teachers use ICT?

4th International Turkish Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2012, ss.402-410

An exemplary use of design based research methodology

3rd International Turkish Educational Research Congress, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.153-156

The use and evaluation of studio approach in the design of instructional technologies

Proceedings of 4th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.607

Instructional designers' experiences of a mobile learning application using GPRS and 3G technologies

Proceedings of 4th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.1161

Extracting heuristics from expert instructional designers

Annual Convention of the Association for Educational Communications and Techology Conference, Lousville, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 31 Ekim 2009, ss.496-510

Cross-cultural collaborations: Building a community of learners using Internet-based videoconferencing

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications (ED-MEDIA), Viyana, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, ss.531

Perceived value of online discussions: Perceptions of engineering and education students

Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications (ED-MEDIA), Viyana, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, ss.4679-4687

Communicational, social, and educational aspects of virtual communities: Potential educational opportunities for in-service teacher training

Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference (SITE), Las Vegas, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Mart 2008, ss.3158-3163

Undergraduate students' perceptions of the value of online discussions: A comparison between education and engineering students

Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference (SITE), Las Vegas, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Mart 2008, ss.366-371

Project development in authentic environments: A case for preservice teachers

Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications (ED-MEDIA), Orlando,Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 14 Ekim 2006, ss.1439-1446

A blended learning environment as perceived and experienced by course instructors

29th Annual Proceedings on the Practice of Educational Communications and Technology (AECT), Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 14 Ekim 2006, cilt.2, ss.170-175

The perceptions and experiences of preservice students in a blended learning environment

29th Annual Proceedings on the Practice of Educational Communications and Technology (AECT), Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 14 Ekim 2006, cilt.2, ss.176-178

Integrating web into training: An in-service program in Turkey

Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications (ED-MEDIA), Orlando,Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.109-114

What makes a good LMS: An analytical approach to assessment of LMSs

Proceedings of 5th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training (ITHET), İstanbul, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2004, ss.125-130

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğretim tasarımı ve öğretimde mesaj tasarımı: kuramlar ve uygulamalar

Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, Şendağ S., Editör, Nobel Akademik Yayınları, Ankara, ss.223-263, 2019

Öğretim teknolojilerinde kuramlar

Öğretim Teknolojileri: Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, Şendağ S., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.37-70, 2019

Olgubilim (Fenomenoloji)

Eğitimde Üretim Tabanlı Çalışmalar için Nitel Araştırma Yöntemleri, Özden M.Y., Durdu L., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.37-48, 2016

Türkiye’de öğretim teknolojilerinin gelişimi: 1984-2015 dönemi.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay K., Göktaş Y., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.57-79, 2016

Karma öğrenme ortamları.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Ç., Göktaş Y., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.495-511, 2013

Öğretim teknolojilerinin Türkiye tarihi: 1920–1984 dönemi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay K., Göktaş Y., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2013

A web-based training experience in Turkey: Cooperation of university-national police

Handbook of Research on Practices and Outcomes in Virtual Worlds and Environment, Yang H., Yuen S., Editör, Information Science Reference, Pa, ss.400-413, 2012

Öğretmenlik uygulaması

Aday Öğretmenler için Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması., Demircioğlu İ.H., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.28-39, 2010

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

61

Atıf (WoS)

210

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

305

H-İndeks (Scopus)

7

Proje

9

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları