Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
4.Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Konularına Yönelik Zihinsel Modelleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.19-34, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, cilt.4, sa.12, ss.464-472, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özetleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Haklarına Yönelik Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.430-431
Investigation of the Relationship Between Academic Procrastination and Academic Dishonesty Tendency of Pre-Service Teachers: The Case of Dumlupınar University
10th annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7691-7700
Mesleğine Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.122
An Interdisciplinary Project ın The Context Of Intercultural Sensitivity: "Art and Geometry"
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches (PAEDEIA), Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.93