Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A Research on Cause and Brand Fit

6. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, 25 - 26 Şubat 2023, ss.89

Covid-19 Salgını Döneminde Panik Satın Alma Davranışının Belirleyicileri

25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.53-61 Sürdürülebilir Kalkınma

Customer Satisfaction in Airport Retailing

International Research Conference on Business and Economics, Semarang, Endonezya, 28 - 30 Haziran 2013, ss.44-54

Is There an Interaction Between Strategic Management and Marketing?

20th Annual World Business Congress, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, ss.344-350

Attitudes of Consumers towards Private Label Products

20th Annual World Business Congress, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, ss.140-145

A Descriptive Study of Determinants Concerning Physician Preference of Pharmaceutical Marketing

Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.828-836

Corporate Social Responsibility: Cases in Turkey

Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, ss.906-914 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Impact of Digital Transformations on Corporate Social Responsibility (CSR) Practices in Turkey: A Study of the Current Environment

Digital Transformation and Innovative Services for Business and Learning, Sandhu K., Editör, Igı Global Publications, Pennsylvania, ss.102-118, 2020

To Believe or Not to Believe: A Review of Ad Skepticism

Social Sciences Researches in the Globalizing World, Recep Efe, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.813-821, 2018

İş Etiği ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk

İnsan Kaynakları Yönetimi, Tozkoparan, G. ve Çolak, M., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.24-39, 2017

Regresyon Analizinin Temelleri

Pazarlama Araştırması, Demirci-Orel F., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.378-403, 2015

Planlı Davranış Teorisi

Pazarlama Teorileri, Yağcı M.İ.,Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.385-418, 2014

Uluslararası Pazarlarda Ürün

Uluslararası Pazarlama, Aksoy, Ş., Barış, G., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.92-108, 2013

Metrikler

Yayın

34

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları