Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Üniversite Öğrencilerinin İnternette Bilgi Arama Davranışlarının Nitel Olarak İncelenmesi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.8

Sınıf Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Hakkındaki Tutumlarına Yönelik Analitik Bir Çalışma

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13

İlköğretimde Yabancı Dil Öğretiminin Öneminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13

Üniversite Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.7

The investigation of Class Students’ Perspectives on Lifelong Learning Approach

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.10

Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Dönemde Verilen Yabancı Dil Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.12

An Analytical Study on the Motivation Competencies in Lifelong Learning

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.9

The Evaluation of Teachers’ Perspectives on Lifelong Learning Approach

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.8

An Analytical Study on the Importance of Values Education in Early Childhood Education

International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.16-26 Sürdürülebilir Kalkınma

An Assessment of the Views of Primary School Teachers on Preschool Period and Its Effects

International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.5-15

The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.891

Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.892

Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.6

The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.120-130

A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.951

The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.898

The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.7

A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.8

The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.5

Maslow’un Tükenmişlik Ölçeği ile MYO Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Belirlenerek Değerlendirilmesi

3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.5-6

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fen Kültürüne İlişkin Düşüncelerinin Değerlendirilmesi

International Participated Science and Culture Symposium, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012, ss.5

Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Uygulama Dersi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 17 - 20 Nisan 2012, ss.5-6

Assessment of the high school students' critical thinking skills

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5315-5319 identifier

Hakkari Fen Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin Kanıt Temelli Öğrenme Modeline Göre Öğrenme Durumları

The First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.5

İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Faaliyetleri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1021-1030

Ortaöğretim Bilgi Kuramı Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi

2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1696-1706

Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi

Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.5

The Effect of the Science and Technology Course Designed According to Theory of Structuralism on Student Achievement in the Psychomotor Domain

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.1-16

An Analysis of Cooperation Levels of Employees in Departments at BESYO and SKSD

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.5

Metrikler

Yayın

53

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları