SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evaluation of Teacher’s Opinions about Constructivist Approach Environment
International Refereed Journal of Humanities and Academic Science
, sa.15, ss.37-60, 2016 (Hakemli Dergi)
A Study on the Views of Secondary School Students Toward Professional Practice
Academic Sight International Refereed Online Journal of Social Sciences
, sa.53, ss.210-221, 2016 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of Attitudes and Views of Preservice Teachers on Quantum-based Learning
International Refereed Journal of Humanities and Academic Sciences
, cilt.4, sa.12, ss.114-128, 2015 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of the Teachers’ Views About Renewed Secondary School Education Curriculum
IIB INTERNATİONAL REFEREED ACADEMİC SOCİAL SCİENCES JOURNAL
, cilt.15, sa.5, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Beşeri ve Hakemli Akademik Bilimler Dergisi
, cilt.10, ss.100-116, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin İnternette Bilgi Arama Davranışlarının Nitel Olarak İncelenmesi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.8
Sınıf Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Hakkındaki Tutumlarına Yönelik Analitik Bir Çalışma
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13
İlköğretimde Yabancı Dil Öğretiminin Öneminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13
Üniversite Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.7
The investigation of Class Students’ Perspectives on Lifelong Learning Approach
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.10
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Dönemde Verilen Yabancı Dil Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.12
An Analytical Study on the Motivation Competencies in Lifelong Learning
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.9
The Evaluation of Teachers’ Perspectives on Lifelong Learning Approach
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.8
An Analytical Study on the Importance of Values Education in Early Childhood Education
International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.16-26
An Assessment of the Views of Primary School Teachers on Preschool Period and Its Effects
International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.5-15
The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.891
Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.892
Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.6
The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.120-130
A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.951
The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.898
The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.7
A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.8
The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.5
Maslow’un Tükenmişlik Ölçeği ile MYO Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Belirlenerek Değerlendirilmesi
3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.5-6
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fen Kültürüne İlişkin Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
International Participated Science and Culture Symposium, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012, ss.5
Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Uygulama Dersi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 17 - 20 Nisan 2012, ss.5-6
İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Faaliyetleri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1021-1030
Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.5
An Analysis of Cooperation Levels of Employees in Departments at BESYO and SKSD
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.5