Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Customer Satisfaction in Airport Retailing

International Research Conference on Business and Economics, Semarang, Endonezya, 28 - 30 Haziran 2013, ss.44-54

Implementation of Services Marketing Strategies for Airlines: A Case Study

International Conference on Social Science, Şanghay, Çin, 14 - 17 Ağustos 2012, ss.21-28

The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours

International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34

The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours

International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34

The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours

International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34

Attitudes of Consumers towards Private Label Products

20th Annual World Business Congress, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, ss.140-145

Attitudes of Consumers towards Private Label Products

20th Annual World Business Congress of the International-Management-Development-Association, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, cilt.20, ss.140-145 identifier

A Descriptive Study of Determinants Concerning Physician Preference of Pharmaceutical Marketing

Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.828-836

Corporate Social Responsibility: Cases in Turkey

Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, ss.906-914 Sürdürülebilir Kalkınma

Havayolu Hizmetlerinde Yerli ve Yabancı Firmalar Açısından Müşteri Profilleri ve Beklentileri

7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.95-113

Kitap & Kitap Bölümleri

Planlı Davranış Teorisi

Pazarlama Teorileri, Yağcı M.İ.,Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.385-418, 2014

Ölçme ve Ölçekleme

Pazarlama Araştırması, Doç. Dr. Ayşe Şahin, Yrd. Doç. Dr. Burak Kartal, Editör, Lisans Yayıncılık, ss.127-148, 2011

Metrikler

Yayın

40

Atıf (WoS)

201

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

375

H-İndeks (Scopus)

7

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları