SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Assessing the Effect of Innovative Performance on Firm Performance: The Case of Footwear Industry
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.7, sa.7, ss.22-28, 2017 (Hakemli Dergi)
A RESEARCH TO DETERMINE THE EFFECTS OF INNOVATION STRATEGIES AND INNOVATIVE PERFORMANCE ON FIRM PERFORMANCE
The Macrotheme Review
, cilt.5, sa.5, ss.129-136, 2016 (Hakemli Dergi)
KENT MARKA İMAJI OLUŞUMUNDA ETKİLİ UNSURLARIN ÖNEM VE YETERLİLİK DERECELERİNİN KONYA AÇISINDAN İNCELENMESİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.39, ss.923-932, 2015 (Hakemli Dergi)
THE PLACE AND SIGNIFICANCE OF WORKING STAFF IN PERCEIVED INSIDER STATUS
JOURNAL OF UFUK UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.4, sa.7, ss.59-67, 2015 (Hakemli Dergi)
A RESEARCH ON DETERMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN LEARNING ORIENTATION AND FIRM INNOVATIVENESS
THE MACROTHEME REVIEW
, cilt.4, sa.5, ss.138-147, 2015 (Hakemli Dergi)
A STUDY TO DETERMINE THE INFLUENCE OF INNOVATION AND MARKET ORIENTATION ON BUSINESS PERFORMANCE
The Macrotheme Review
, cilt.4, sa.6, ss.244-253, 2015 (Hakemli Dergi)
A STUDY ABOUT THE ROLE OF THE ELEMENTS OF CITY BRAND IMAGE IN CITY BRANDING PROCESS THE EXAMPLE OF KONYA
The Macrotheme Review
, cilt.4, sa.7, ss.179-190, 2015 (Hakemli Dergi)
EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN INNOVATION STRATEGIES AND ORGANIZATIONAL PERFORMANCE A FIELD STUDY IN AUTOMOTIVE INDUSTRY
The Macrotheme Review
, cilt.4, sa.8, ss.1-9, 2015 (Hakemli Dergi)
KAYNAK TEMELLİ TEORİ BAĞLAMINDA ÜRETİM VE PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.477-490, 2010 (Hakemli Dergi)
Pazarlamanın Postmodern Yönelimi ve Küreselleşme Ekseninde İşletme Yapılarındaki Dönüşüm
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.12, ss.391-408, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Sağlık Turizminde Hastane Web Sitelerinin Kurumsal Tanıtım Amaçlı Kullanımı: Antalya Üzerine Bir Araştırma
Turizm ve Destinasyon Araştırmaları-III, Onur Çelen, Aydın Ünal, Editör, Paradigma Yayınevi, Çanakkale, ss.165-184, 2023
Sağlık Turizminde Hastane Web Sitelerinin Kurumsal Tanıtım Amaçlı Kullanımı: Antalya Üzerine Bir Araştırma
Turizm ve Destinasyon Araştırmaları-III, Onur Çelen, Aydın Ünal, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.93-114, 2023
Tüketici Satınalma Davranışı
Turizm İşletmelerinde Modern Pazarlama Yönetimi Teori Strateji Örnek Olaylar, Özilhan Özbey Derya, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.67-95, 2020
AKILLI TURİZM UYGULAMALARININ SANAL GERÇEKLİK VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Multidisipliner Perspektiften Turizm, Derya Özilhan ÖZBEY, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.279-294, 2020
Şarap Turizmi
Turizmde Niş Pazarlar, Ramazan Göral, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.213-234, 2018
The Relationship Between Tendency of Using Mobile Shopping Applications and Price Elasticity: an Empirical Research
Researches On Science And Art In 21st Century Turkey Volume 2, Prof.Dr.Hasan Arapgirlioğlu, Prof.Dr.Robert L.Elliot, Assoc.Prof.Dr.Edward Turgeon, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.2547-2554, 2017
Kaynak, Yetenek, Strateji
Aybil Yayınları, 2016
Turizm İşletmelerinde Müşteri İlşkileri Yönetimi
Turizm Paradigmaları, Erkan Akgöz, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.283-303, 2016
YENİLİKÇİLİK KÜLTÜRÜNÜN ÇALIŞANLARIN ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞINA ETKİLERİ
İŞLEMLER YÖNETİMİNDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR SEÇME YAZILAR, ÇAĞLIYAN VURAL, Editör, GAZİ KİTABEVİ, Ankara, ss.293-310, 2012