Büyükdağ N., Soysal A.N., Kitapci O., "Fiyat Tutundurmalarının Algılanan Fiyat Çekiciliği Üzerine Etkisi: Ampirik Bir Araştırma", 24. Pazarlama Kongresi, AYDIN, TÜRKIYE, 1-4 Mayıs 2019, ss.634-639
Soylu İ., Kitapci O., "Memnuniyetsizliğin Yarattığı Öfkenin Şikayet Davranışına Etkisi: Havayolu Taşımacılığı Sektöründe Bir Uygulama", 11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 28 Ekim - 1 Kasım 2019, vol.1, no.1, pp.1-5
(Link)Özdemir F., Sakarya M.C., Tuncer Kesçi S., Kitapci O., Atsan F.N., "Üniversitelerin Fikri Mülkiyet Haklarının Ticarileştirilmesi Süreci: Akdeniz TTO Lisanslama Deneyimi", 1. Uluslararası Teknoloji Transfer Ofisi Kongresi, ESKİŞEHİR, TÜRKIYE, 26-28 Eylül 2019, vol.1, no.1, pp.1-5
(Link)Sezgin İ.V., Çelik Günay N., Koçyiğit M., Bilgen Çıktın M., Kitapci O., Sakarya M.C., "Araştırma Üniversitelerinin Akademik İnsan İnsan Kaynağı Seçiminin TTO İş Geliştirme Parametrelerine Göre İncelenmesi", 1. Uluslararası Teknoloji Transfer Ofisi Kongresi, ANTALYA, TÜRKIYE, 26-28 Eylül 2019, vol.1, no.1, pp.1-5
(Link)Alkan T.Y., Özbek F., Günay M., San B.T., Kitapci O., "Assessment of Academic Performance at Akdeniz University", International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering Problems, ANTALYA, TÜRKIYE, 20-22 Nisan 2019, vol.43, no.1, pp.982-995
(Link)Özekicioğlu H., Kitapci O., "Bilişsel Önyargı ve İktisadi Kararlara Etkileri", International Conference on “Scientific Cooperation for the Future Thessalonikiin Economics and Administrative Sciences, Selanik, YUNANISTAN, 6-8 Eylül 2017, pp.34-34
Büyükdağ N., Kitapci O., "Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi", 3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization, ANTALYA, TÜRKIYE, 5-7 Ekim 2017, vol.1, no.1, pp.37-37
Büyükdağ N., Kitapci O., "Social Media, Product Groups and Turkish Consumers' Preference ", International Conference on Science, Social Science and Economics (IC3SE), Paris, FRANSA, 13-14 Temmuz 2017, vol.1, no.1, pp.1-5
(Abstract)Büyükdağ N., Soysal A.N., Kitapci O., "Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma", 22. Pazarlama Kongresi, TRABZON, TÜRKIYE, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, cilt.1, no.1, ss.259-268
Özekicioğlu H., Kitapci O., "Subjective Well-Being, Life Satisfaction and Income Relationship in BRICS Countries: A Comparative Analysis", Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences, UŞAK, TÜRKIYE, 6-8 Eylül 2017, vol.1, pp.32-33
Turk T., Tuna M.F., Kitapci O., "Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems (GIS)", 5th World Conference on Business, Economics and Management (BEM), ANTALYA, TÜRKIYE, 12-14 Mayıs 2016, pp.208-218
(Link)Büyükdağ N., Kangal Demir A., Kitapci O., "E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi", 21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama, KÜTAHYA, TÜRKIYE, 6-8 Ekim 2016, ss.227-241
Kitapci O., Tuna M.F., Turk T., "Lineer Regresyon ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Yardımıyla Ev Fiyatlarının Tahmin Edilmesi: Ankara Örneği", 15. Türkiye Harita Bilimsel ve Teknik Kurultayı, ANKARA, TÜRKIYE, 26-28 Mart 2015, cilt.1, no.1, ss.1-1
(Link)Kitapci O., Dörtyol İ.T., "The Differences and Similarities in the Consumer Complaint Behaviours among Personality Types", Annual Paris Business Research Conference, Paris, FRANSA, 13-14 Ağustos 2015, vol.1, no.1, pp.1-1
(Link)Kitapci O., Dörtyol İ.T., Gülmez M., "Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, ESKİŞEHİR, TÜRKIYE, 10-13 Haziran 2015, cilt.2, ss.479-486
Kitapci O., Akdoğan C., Dörtyol İ.T., "The Impact of Service Quality Dimensions on Patient Satisfaction, Repurchase Intentions and Word-of-Mouth Communication in the Public Healthcare Industry", 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Prague, CEK CUM., 13-17 Eylül 2013, vol.148, pp.161-169
(Link)Kitapci O., Kaynar O., Özekicioğlu H., Taştan S., "The Effect Of Economic Policies Applied In Turkey To The Sale Of Automobiles: Multiple Regression And Neural Network Analysis", 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Prague, CEK CUM., 13-17 Eylül 2013, pp.653-661
(Link) (Abstract)Turk T., Kitapci O., Dörtyol İ.T., "The Usage of Geographical Information Systems (GIS) in the Marketing Decision Making Process: A Case Study for Determining Supermarket Locations", 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Prague, CEK CUM., 13-17 Eylül 2013, vol.148, pp.227-235
(Link)Akdoğan C., Kitapci O., "Hizmet Pazarlamasında Kalite Anlayışı: Sağlık Sektöründe Bir Araştırma, Sivas İli Örneği", 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, KONYA, TÜRKIYE, 10-12 Mayıs 2012, ss.123-130
Kitapci O., Dörtyol İ.T., "The Effect Of Technology Usage On Customer Loyalty Creation Process In Medium Sized Hotel Enterprises", 32nd INFORMS Marketing Science Conference, ALMANYA, 17-19 Haziran 2010
Kitapci O., Dörtyol İ.T., Gülmez M., "Creating Loyalty In Relationship Marketing: A Case Study In Supermarket Loyalty Programs In Turkey", 9nd International Conference Marketing Trends, ITALYA, 21-23 Ocak 2010, vol.1, pp.200-210
Kitapci O., Dörtyol İ.T., "The Effects Of Demographics On The Relationship Between Consumer Complaint Behaviour And Consumer Exit In Turkish Retail Banking", International Conference on Social Science (SoSReS), , TÜRKIYE, 10-12 Eylül 2009, vol.2, pp.193-206
Kitapci O., "Şikâyet Davranışları Ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama", 8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, MANİSA, TÜRKIYE, 7-9 Mayıs 2009, ss.100-110
Kitapci O., "Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’Un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas Ve Tokat İllerinde Bir Uygulama", 5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, TOKAT, TÜRKİYE, 15-17 Haziran 2006, cilt.1, ss.1-3